מרגישה שהאוכל מנהל אותך?
משפיע על המצב רוח שלך ועל איך שאת נראית ומרגישה?
בואי לבחור את הדרך האישית שלך לשחרר את האכילה ולחזור לשליטה
ותעשי זאת בלי ייסורים ובלי איסורים
את אומרת שאת רוצה לרדת במשקל אבל מה שאת רוצה באמת זה פשוט להרגיש טוב עם עצמך,
להסתכל במראה ולאהוב את מה שאת רואה,
אולי לחזור ולהיכנס לתוך הבגדים שמחכים לך בארון ולהרגיש קלילה יותר.
ניסית לעשות זאת בכוחות עצמך וגם כל מיני דיאטות כאלה ואחרות
בין אם לצמצם את הכמויות שאת אוכלת או להימנע מקבוצות מזון שונות
ועדין שום דבר לא פותר לך את הבעיה, לא לאורך זמן לפחות.
היום את מתחילה להבין שכנראה יש משהו אחר שמנהל אותך מעבר לאוכל
משהו שיושב גם על הרגשות והמחשבות שלך.
אחרי שניסית תהליכים קבוצתיים את מבינה היום שאת ייחודית
ואת צריכה התייחסות אישית אליך ולסיפור האישי שלך.
יתכן ואת כרגע במשקל הכי גבוה שהיית בו אי פעם
ואולי משקל הוא דבר שאת מתמודדת איתו כבר שנים, אולי אפילו מילדות,
את כל כך משתוקקת להיפטר מהתחושה שהאוכל מנהל אותך,
את רוצה לחזור להיות מאוזנת, להרגיש שקט ושליטה כשאת אוכלת,
וכנראה שהיית נותנת הרבה מאוד בשביל להפסיק להתבייש בעצמך,
להפסיק להרגיש שאת שאת במאבק ובמלחמה תמידית ובלתי פוסקת מול האוכל והגוף שלך
ופשוט להרגיש שאת מקבלת את עצמך.
בשנים האחרונות ליוויתי בליווים אישיים אלפי נשים
שרצו להפחית אכילה רגשית ולרדת במשקל,
רובן הגיעו כשהן מרגישות שהן אוכלות ללא שליטה, שקשה להן לעצור באכילת מתוקים,
עם בולמוסי אכילה, ושהן עוברות מתהליך אחד לשני, יורדות - אבל לא מצליחות להתמיד.
רובן מגיעות אלי מיואשות מאוד, מתוסכלות וחסרות אמונה שמשהו באמת יעבוד.
לאחר תקופת ליווי צמוד, אישי יחסית קצר ואינטנסיבי מאוד (ליווי יומיומי אישי),
גם את תרגישי שנולדת מחדש!
כל מערכת היחסים עם האכילה שלך תשתנה לגמרי,
בין אם אלו דפוסי החשיבה, ההתנהלות וצורת האכילה שלך.
הירידה במשקל היא תוצאת לוואי של כל השינויים שתעשי
שתמיד יהיו מותאמים באופן הכי אישי אליך כמו כפפה ליד
ואני אישית (לא בוט ולא מישהו מטעמי) אהיה איתך יד ביד יום יום
עד שאת תרגישי שאת יכולה בכוחות עצמך
ותופתעי כמה שזה מגיע הרבה יותר מהר ממה שנדמה לך - כשתעשי את זה בצורה הנכונה.
החזון שלי הוא ליצור שיח חדש ולשחרר נשים מההתעסקות הבלתי פוסקת במה שהן אוכלות,
להפסיק להיאבק ולהקשיב לטרנדים אלא להתחיל להקשיב לגוף שלהן,
ולהפסיק לראות באוכל סוג של אויב או משהו שצריך להילחם בו.
זאת אני עושה גם כל שבוע דרך הפודקאסט המצליח שלי "אכילה חיובית",
שמאזינות לו מאות נשים מידי יום,
הקורס הדיגיטלי שלי "חופשיה מאכילה רגשית"
וסדנאות שאני מעבירה מידי פעם.
אני מרגישה שהשליחות והמתנה שיש לי לתת לעולם
זה לעזור לכל אחת שרק תרצה להיות חופשיה באכילה שלה!
נשים שעברו אצלי תהליכים אישיים רושמות לי
יש כמה דרכים לעבוד איתי - לפי מה שמתאים לך עכשיו
בין אם את מחפשת דיוק תזונתי קצר,
ליווי ממוקד לזמן מוגבל,
או תהליך אישי מעמיק וארוך יותר
יש כאן אפשרות שמתאימה בדיוק לשלב שבו את נמצאת
שלושת השירותים נבדלים באורך הליווי, בעומק ההתערבות ובסוג המענה.
אין כאן נכון או לא נכון רק מה שמתאים לך עכשיו.
אם את מרגישה שאת לא צריכה תהליך,
אלא פשוט סדר, דיוק והכוונה תזונתית,
פגישה אחת ממוקדת עם שבוע ליווי שיבדוק שהכול באמת עובד לך זה השירות שנבנה בדיוק בשביל זה.
למי הליווי הזה מתאים?
למי שמרגישה שהבלבול הוא בעיקר תזונתי ולא רגשי ועמוק.
למי שצריכה תוכנית פעולה אישית ומישהי שתכוון אותה בלי להיכנס לתהליך ארוך.
ולמי שמרגישה חשש להתחייב לזמן ממושך אבל רוצה להתחיל ולהתקדם כבר עכשיו.
(תמיד ניתן להמשיך למסלולים ארוכים בהמשך אם יתאים).
הליווי כולל:
הכנה שלי לפגישה על סמך שאלון מפורט
פגישה תזונתית אישית שעתיים בזום
שבוע ליווי אישי וצמוד לצורך התאמות ודיוקים
מענה על שאלות שעולות ביישום היומיומי
משך השרות: שמונה ימים
עלות: 1,600 ש"ח (ניתן לחלק ל-2 תשלומים)
ניתן להגיש לביטוח הפרטי לקבלת החזר במידה וקיימת פוליסה מתאימה
אם את מרגישה שהאכילה שלך צריכה דיוק, סדר והכוונה, אם את רוצה להבין למה את תקועה ואיך נכון לך לפעול, אבל לא מרגישה שיש צורך בליווי ארוך - זה מסלול ממוקד שנועד לתת לך התחלה ברורה ומכוונת.
למי הליווי הזה מתאים?
למי שמרגישה שהבלבול הוא בעיקר תזונתי- לא רגשי עמוק.
למי שצריכה תוכנית פעולה ברורה ומישהי שתכוון אותה.
למי שמרגישה חשש להתחייב לזמן ממושך, אבל רוצה להתחיל ולהתקדם כבר עכשיו (תמיד ניתן להמשיך למסלול מלא בהמשך, אם מתאים)
השרות כולל:
הכנה שלי לפגישת פיצוח על-פי שאלון אישי
פגישת פיצוח תזונתית - 3 שעות בזום (כוללת חלק רגשי/מחשבתי וחלק תזונתי)
ליווי יומיומי אישי וצמוד למשך 4 שבועות
קורס דיגיטלי "חופשיה מאכילה רגשית"
משך השרות: חודש ימים
עלות: 2,800 ש"ח (ניתן לחלק ל-3 תשלומים)
ניתן להגיש לביטוח הפרטי לקבל החזר במידה וקיימת פוליסה מתאימה
אם את מרגישה שהקשר שלך עם אוכל הוא מאוד רגשי ועמוק, שהתמודדות עם המשקל מלווה אותך כבר שנים, ושהגיע הזמן לשינוי אמיתי - עם זמן, תמיכה ועומק רגשי, זה תהליך אישי מקיף שנבנה בדיוק בשביל זה.
למי הליווי הזה מתאים?
למי שמתמודדת עם אכילה רגשית עמוקה
למי מרגישה שהנושא הזה תופס מקום גדול בחיים וממש מנהל אותה
למי שצריכה תהליך שייתן לה זמן, תמיכה ושקט לייצר שינוי אמיתי
השרות כולל:
הכנה שלי לפגישת פיצוח על-פי שאלון אישי
פגישת פיצוח תזונתית - 3 שעות בזום
ליווי יומיומי אישי וצמוד למשך 6 שבועות
קורס דיגיטלי "חופשיה מאכילה רגשית"
2 פגישות מעקב באורך שעה אחת לחודש
מענה ותמיכה על שאלות בין הפגישות
משך השרות: 3.5 חודשים
עלות: 4,300 ש"ח (ניתן לחלק ל-4 תשלומים)
סרטון שמסביר בהרחבה על הליווי:
ב-14 שנים האחרונות ליוותי מאות נשים לירידה במשקל והפחתת אכילה רגשית
עם תוצאות שנשמרות למשך שנים בצורה בריאה, שפויה ונעימה.
אם את מרגישה שהגיע הזמן שלך להיפטר מהאכילה הרגשית שלך
ולחזור להיות מאוזנת, שלווה ובשליטה-
מלאי את הפרטים שלך ואז תועברי לדף למילוי שאלון התאמה.
אני אעבור על השאלון שלך בייסודיות ואצור איתך קשר בהקדם לשיחת הכרות ובדיקת התאמה
חשוב לי לומר לך משהו אישי
מסע החיים שלי הוביל אותי לנקודה הזאת שבה אני יכולה להושיט יד לנשים,
לעזור להן לשנות את כל צורת ההתנהלות שלהן סביב אכילה.
ללמד אותן לאכול הכל בלי לפחד מאוכל ובלי לגזור על עצמן הגבלות או חוקים מיותרים.
לנקודה בה אני יכולה לכוון אותן להקשיב לגוף הפרטי שלהן.
החלטתי שאני רוצה להנגיש את הידע הזה לכמה שיותר נשים, ויצרתי את הפודקאסט "אכילה חיובית".
בעקבותיו קיבלתי המון בקשות לעבור תהליך שמתמקד בדיוק בנושא הזה.
ליווי בתהליכים לפעמים לוקח לי זמן והקליניקה שלי כמעט תמיד בתפוסה מלאה,
כשאחת לתקופה מתפנים מקומות בודדים.
לכן, אם חשוב לך לתפוס את מקומך, להפסיק עם האיסורים והייסורים,
להפחית במשקל ולשמור על התוצאות לאורך זמן בצורה הכי מותאמת אישית שיש-
מלאי את פרטייך ואת שאלון ההתאמה ואחזור אליך לשיחת הכרות.
נשים שעברו אצלי ליווים רושמות שלי:
שאלות נפוצות שאולי עולות גם לך:
בהחלט כן, אם יש לך ביטוח בריאות פרטי (הראל, מגדל, מדנס וכאלה...) והוא כולל החזר על יעוץ דיאטנית קלינית, את תאמרי לי על כך ותוכלי להגיש את כל החשבוניות לחברת הביטוח שלך ולקבל החזר לפי הפוליסה האישית שלך.
לפני תחילת הליווי לקראת הפגישת הפיצוח התזונתי האישית תתבקשי למלא שאלון פרטים אישיים נרחב. בשאלון זה תספרי לי כמה שיותר על עצמך, מה עברת, מה עבד לך ומה פחות, על הקשיים, הרגלי האכילה, מה את אוהבת לאכול, מצבך הבריאותי וכל מה שתרצי שאדע לפני הפגישה בה נרכיב ביחד את דף ההנחיות האישי שלך ("תפריט") המותאם אליך בדיוק.
התפריט יתבסס על השאלון ודברים נוספים שיעלו בפגישה.
מטרת התפריט היא לסדר לך את האכילה ובכך להפחית משמעותית את האכילה הרגשית (שבמרבית המקרים כבר פוחתת פלאים אחריה).
מטרת השאלון היא לייעל את הפגישה שלנו כך שנהיה כמה שיותר ממוקדות בפיצוח התזונתי האישי שלך.
אני אעבור על כל שכתבת טרם הפגישה ואגיע אליה מוכנה וערוכה.
בפגישת הפיצוח נתפור את ההנחיות התזונתיות המתאימות לך כמו כפפה ליד.
לפי העדפות הטעם שלך, סדר היום שלך, מגבלות וקשיים, ושילוב של כל הדברים שאת אוהבת בכמויות הנכונות עבורך.
אם ויש מגבלה בריאותית (סוכרת, כולסטרול, צליאק או משהו אחר) זה כמובן יילקח בחשבון גם במהלך ההתאמות האישיות.
החלק הראשון של הפגישה הינו חלק מנטאלי ומחשבתי בו נעבוד על זיהוי דפוסי המחשבה וההתנהגות שמובילים אותך לאכילה רגשית. החלק השני של הפגישה הינו חלק תזונתי בו תקבלי פתרונות ונרכיב ביחד את התפריט שלך בהתאם לאורח החיים שלך ולטעמים שלך כך שיהיה לך קל לשמור עליו לאורך זמן תוך הפחתה משמעותית של תדירות האכילה הרגשית השניונית שלך.
לאחר פגישת הפיצוח האישית נצא לבין 4 ל-6 שבועות של ליווי יומנים אישי יומיומי תלוי במסלול שבחרת.
במהלך תקופה זו שולחת אלי לוואטס אפ יומני אכילה מלאים. ביומנים את מתארת את כל מה שאת עוברת, חושבת, אוכלת ומרגישה.
היומן הוא הדרך שלי להיות איתך כל הזמן.
בהתחלה נעבוד עד סידור ואירגון בכל הקשור לפן התזונתי כך שהוא יהיה מותאם אליך, שיהיה לך טעים, נוח וקל - זו המומחיות שלי ליצור תפריטים אישיים כאלה.
וכמובן כאן מתחילה העבודה על הפן הרגשי והמחשבתי ומציאת פתרון לקשיים איתם את מתמודדת.
את כבר לא לבד - אני איתך, תומכת, מייעצת, עוזרת ומעודדת לכל אורך הדרך, יום יום בתוך תקופת הליווי.
את היומנים את שולחת 7 ימים בשבוע, ומקבלת בסופו של דבר מענה על כך אחד מהם. הליווי לא כולל רק את יומני האכילה, אלא כל שאלה שתהיה לך בנושא תוכלי לשלוח לי ואענה בשעות העבודה שלי. יש לך דיאטנית צמודה!
כמה שאת תתמסרי יותר לרישום כך התהליך יהיה עמוק ומשמעותי יותר. עומק הליווי שתלוי בך. אני מבטיחה להתייחס לכל מילה שתרשמי.
אם תרצי להאריך את תקופת הליווי היומיומי תוכלי לעשות זאת בעלות של 350 ש"ח לשבוע או 1300 ש"ח לחודש.
בהחלט כן! תוכלי להשלים את ההפרש בין התוכניות ליווי ולהמשיך לליווי המעמיק יותר.
חודש לאחר סיום הליווי האישי ניפגש לפגישת מעקב של שעה בזום ובה נראה מה מהדברים הוטמעו ואיפה עדין יש קשיים ונפתור אותם. הפגישות ממלאות במוטיבציה ועוזרות להמשיך ולדייק עוד ועוד את התהליך. ולאחר חודש ניפגש לפגישה נוספת.
בפגישות את ואני נציף נושאים שונים ונתמודד מול שאלות ותהיות שמאתגר יותר לעמוד מולן באמצעות יומנים יומיומיים.
בין הפגישות אני זמינה עבורך לשאלות ואת לא צריכה לחכות לפגישה על מנת לקבל מענה.
במידה ותרצי פגישות נוספות לאחר תקופה הליווי הבסיסית תוכלי לעשות אותן בתוספת תשלום של 600 ש"ח לפגישה בודדת של שעה או כרטיסיה של 3 מפגשים בעלות של 1200 ש"ח (400 ש"ח לפגישה)
האפשרות לפגישות נוספות פתוחות כל הזמן עבורך גם תקופה ארוכה אחרי סיום הליווי. ברגע שתצטרכי אותי אהיה כאן בשבילך.
את שולחת את היומנים כל יום, בין 4-6 שבועות תלוי בסוג הליווי שלקחת. ראשון, שני...חמישי, שישי ושבת. אם נסתכל על שבוע אחד לדוגמא: אני עונה על 7 היומנים שאת שולחת במשך 4 ימי עבודה. בימים א,ב,ד,ה אלו ימים בהם יש מענה ביום עצמו, בימים ג,ו,ש אין מענה ביום עצמו אבל ביום למחרת יש מענה על כל היומנים אחורה. בשבוע הראשון של הליווי יש מענה כל יום פרט ליום שבת (גם ב-ג' וגם ב-ו').
בסופו של דבר את שולחת 7 יומנים בשבוע ומקבלת מענה מלא וממוקד על כל אחד מהם.
את היומן את מנהלת בכל אפליצקצית פתקים בטלפון שלך ושולחת לי את היומן השלם כהודעת טקסט בוואטס-אפ. התשובה שלי תגיע באופן מודגש על גבי היומן שלך כך שיהיה לך ברור בדיוק על מה אני עונה. לפעמים יהיו ביומן סיטואציות יותר רגשיות ומורכבות לביטוי בכתיבה. במקרים כאלה אני מוסיפה בנוסף לתשובה הכתובה גם הודעה קולית. אם לא מתחשק לך לתאר בדיוק כמה אכלת (שזה חשוב עבורי לדיוק הכמויות שלך) את יכולה גם לשלוח לי תמונות מהארוחה.
עומק התהליך תלוי בך. כמה שתפרטי יותר - כך אני אוכל להתייחס יותר. אתן דוגמא: את יכולה לרשום ארוחה באופן הבא - 18:00 חצי שניצל ושלוש כפות פתיתים או שאת יכולה לרשום את זה כך - 18:00 חצי שניצל ושלוש כפות פתיתים (שארית של הבן שלי) ואז זו תהיה ארוחה אחרת לגמרי. אני אתייחס במקרה זה לאכילת שאריות אבל בלי שתצייני לי שזו הייתה שארית לא אדע להתייחס לזה. הערות כמו: פרוסת עוגה (יום הולדת של מישהו מעבודה)/ משולש פיצה (ביום הולדת עם הקטנה מהגן רעבה וזה הדבר היחיד שיש)/ 2 כפות אורז (מהסיר על הכריים) יהיה רלוונטי. את מוזמנת לשתף אותי בכל תיאור, אני מתייחסת לכל מילה שנרשמת ביומן.
אגב, מאוד מחזק גם לרשום ויתורים או דברים שלא אכלת לדוגמא: ארוחת שישי - כף הגשה אורז, כרע עוף וחצי צלחת סלט ירקות ופרוסת חלה וכוס יין אחת (ויתרתי על פסטה, דג ועוד חלה שבדרך כלל אני לוקחת). את מוזמנת לשתף אם לא ישנת טוב בלילה, אם עבר עלייך יום קשה בעבודה, או כל מה שאת חווה עליך ויכול להשפיע על התנהלותך במהלך היום. רמת הפירוט מאוד תלויה באופי שלך- יש נשים שיפרטו ברמת הפרטים הכי קטנים (ליקוק של כפית שוקולד אחרי שמרחתי לילד כריך) ויש כאלה שהרבה פחות. עניין מאוד אישי ותלוי באופי שלך.
את המענה את מקבלת בימים א,ב,ד,ה ועד 24 שעות לכל היותר מהרגע ששלחת את היומן. לרוב, התשובה תגיע תוך פחות מ 24 שעות. את היומן את שולחת בסוף היום או למחרת על הבוקר והמענה יגיע בין השעות 8-16:30. אם יעלו שאלות נוספות לאחר המענה היומי יתכן ותקבלי עליהן מענה ביום למחרת, בעיקר הודעות שנשלחות לאחר השעה 16:30.
בעיקרון לא. חוץ מהטלפון הראשוני בשיחת ההתאמה - כל ההתנהלות לאחר מכן היא דרך הוואטס אפ והמפגשים שלנו בזום במידה ולקחת את הליווי הארוך. אם יש משהו שאת מתקשה לרשום את יכולה להקליט לי הודעה קולית על זה, או אם פתאום קורה משהו שאת מרגישה צורך לדבר עליו אז כמובן שאני אנושית ונשוחח מספר דקות.
יחד עם זאת, כמעט וכל סיטואציה כן ניתנת לפתרון גם בדרך תקשורת הזו.
אם וזה משהו מורכב שתרצי להקדים את הפגישה שלנו נוכל לבדוק זאת לפי הזמינות שלי.
הליווי שלי הכי מתאים לנשים עסוקות! כי זה לא דורש ממך כמעט ושום זמן. הפגישות נעשות בזום כך שאת לא צריכה 'לבזבז' זמן על נסיעות ואת יכולה לנהל את הפגישה מאיפה שתרצי. לגבי רישום היומן - זה נעשה במהלך היום עצמו ודורש ממך בטוטל 10 דקות לכל היותר. האם יש לך 10 דקות להשקיע בעצמך בתוך כל היום? אני מקווה שכן, כי עשר הדקות האלו יהיו הדבר הכי משמעותי שתוכלי לעשות עבורך ועבור הסובבים אותך. כשלך יהיה טוב יותר- כולם ירווחו מזה. אם עולה לך שאלה או התייעצות בין הפגישות את לא צריכה לחכות לפגישה ותוכלי להתייעץ ולשאול אותי. והיופי בליווי הזה שאת יודעת שלמרות כל העומס שיש לך אני במרחק הודעה , לתת לך את התמיכה שלי באופן קבוע ואת תרגישי הכי מחוזקת שיש.
החלק הזה הוא בין 4-6 שבועות ועד מהרה תגלי שזה כל כך מלמד ועוטף. זו הדרך שלי לדייק אותך בצורה הכי טובה וממוקדת בפן התזונתי. בשבועות האלה אני רואה כל מה שאת אוכלת, את הימים של אמצע השבוע, הסופשים, היציאות, התארחות והרבה סיטואציות שאני יכולה להביא לך מענה ממוקד. אם תמצאי קושי גדול מאוד לנהל את הרישום נמצא פתרון אישי למצבך אבל השלב הזה באמת חשוב ויש בו למידה אינסופית. תחשבי שיש לך דיאטנית איתך בין חודש לחודש וחצי שעוברת על כל ביס שאת אוכלת ורואה כל מה שאת חושבת ומרגישה (אם תצייני זאת ביומן כמובן) ואחרי תקופה כזו כמות הלמידות שתקבלי היא באמת עצומה. אם ממש תרגישי שאת לא מצליחה נמיר את היומנים לפגישות.
בהחלט כן. ליוותי הרבה מאוד הריוניות לסיים את ההריון בצורה בריאה לאם ולעובר במינימום עליה במשקל וחזרה מהירה למשקל לפני הלידה (ולפעמים אף נמוך ממה שהתחילו אם התחילו בעודף משקל).
את השקילה את עושה באופן עצמאי ומעדכנת אותי אחת לשבוע אם את מהנשקלות. יחד עם זאת, אני בגישה שלא ממש מאמינה בשקילות כי מדד השקילה הוא פשוט לא מדד מהימן ולא מראה באמת את ההבדלים ברקמת השומן ואני בעד למצוא אישורים אחרים לכך שאת מפחיתה: הבגדים נהיו רחבים, את הולכת לקניות ומגלה שאת מידה פחות, נכנסת לבגדים שלא נכנסת אליהם קודם...
בגלל שהליווי כולו אונליין אז אין שום בעיה לגבי מקום מגורייך, גם אם יש בניינו הפרשי שעות. בגלל שהמענה הוא לא בזמן אמת אז תמיד יש מרווח בין מה שאת שולחת לתשובה שלי כך שזה עובד מצוין.
כמעט ואין שאלה כזו שאני יכולה לחשוב עליה. גם אם את עכשיו נמצאת במסעדה ורוצה עזרה או להתייעץ במה כדאי לך להזמין זו לא שאלה דחופה, כי לא משנה מה תזמיני הכל יהיה בסדר ואם יהיה לי מה לומר על מה שהזמנת את תדעי ליישם את זה לפעם הבאה שתהי בסיטואציה הזאת, אם את רוצה להתייעץ על המסעדה את יכולה לעשות את לפני שאת הולכת ולהערך איתי ביחד. אני לא יכולה להתחייב שיהיה מענה מידי אף פעם.
בשביל זה אני פה ולא יעבור יום בלי שתשלחי לי יומן ושלא תקבלי על כך תזכורת. אני דואגת לוודא שכל מי שאני מלווה תשלח לי את היומן בזמן שאני יושבת ועונה. ונשים עסוקות באמת הרבה פעמים שוכחות :)
עדין לא הכרנו?
נעים מאוד אני מאיה לנגר, דיאטנית קלינית, M.Sc.Nutr בתזונה מטעם האוניברסיטה העברית ורישיון דיאטנית קלינית מוסמכת מטעם משרד הבריאות.
בעלת תעודת מאסטר ב -NLP מבוסס מינדפולנס, בביה"ס MNLP וקורס הנחיית קבוצות ממכללת גישות.
מתמחה בתחום הירידה במשקל והפחתת אכילה רגשית.
מנחת הפודקאסט - אכילה חיובית שסחף אחריו מאות נשים. בפודקאסט אני מדברת על מאחורי הקלעים של התזונה, על המחשבות, האמונות והדפוסים שמביאים אותנו בסופו של דבר לאכילה ומטרתו להביא לשלום ושלווה לכל אחת עם האכילה שלה.
לפודקאסט מאות האזנות ביום!
ב-14 שנים האחרונות ליוויתי אלפי נשים שירדו במשקל והפחיתו אכילה רגשית ובכך הן שומרות על הישגיהן שנים קדימה והכל בהתאמה הכי אישית שיש!
אני חיה ונושמת אוכל, לא מאמינה בדיאטות, האני מאמין שלי חושב שהדרך היחידה לשמירה ושלום עם האוכל היא לאכול הכל בלי איסורים ובלי ייסורים ובהתאמה אישית לכל אחת ואחת.
ההצלחה שלך זו ההצלחה שלי!
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר